Bra helg !

Ja, det får jag lov att påstå..
Har spenderat stora delar av helgen i trevligt sällskap.

Igår var jag hos Astrid en stund, med Björk.
Sen hem till Simbilja & hennes familj för lite fika.
Senare kom Sam hit och ännu senare kom hjärtat hit en stund.

Trots att jag knappt sovit 4 timmar inatt, var jag relativt pigg när jag gick upp.
Städade lite och mötte sedan Jocke & hans flickvän vid ICA för att
inhandla varor till våran lunchning. Nu har dem gått hem och jag har diskat o fixat.
Som sagt, en bra helg i trevligt sällskap.

Just nu är tyvärr humöret väldigt lågt, men jag hoppas det vänder snart.

Solen har skinit i Nässjö både igår och idag och det har inte blåst så mycket heller,
så våren är äntligen här. Jag är någorlunda säker på att det kommer snöa iaf
en gång till, men tills den dagen tänker jag njuta dem dagar solen är framme =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0