Ups and downs

Tillåt mig att klaga lite grann..
Jag har ont. :P

Har stått i två dagar och klippt ner buskar, burit riset, krattat och forslat till
tippen. Johans trädgård är mycket finare nu, men min kropp är full av rispor,
jag har ont i nacken & ländryggen.. :P

Idag har jag stått och jobbat, i fel skor.. Så smärtan i rygg/nacke har förvärrats
och dessutom har jag ont i fötterna ^^,
Trött är jag också, oj oj oj !
I köket står ett berg med disk, som jag inte orkat ta tag i.

Jaa..vad gör man dagar som denna, då sinnet är högt och man är trött och smärtfylld ?
Inser att jag iaf lever, har två ben att gå med och två armar att använda!
Hoppas att det går över, så jag klarar av att jobba några timmar imorgon också :P

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0