Enough !

Some days, it just TO MUCH ! Some days I want to
quit my life, switch it to something else. But I wont.

Idag är en sådan dag, tyvärr. Det är inte så att
jag är deppig, jag är bara så trött på all drama som är.

Ingen jäkla kortnovell här inte, blir bara lite ordbajs..

- Vissa människor har verkligen förmågan att bete sig
hur ILLA som helst, men ändå vill dem be om saker från en.

- Vissa inser inte sitt eget bästa, ens när dem ligger döende..
Inget förändras, samma tugg hela tiden. Samma klagan..


I övrigt påbörjade jag ytterligare en ny fas i mitt liv idag.
Tungt som attan, ängslan är stor över detta - trots att det
förhoppningsvis kommer ge ett BRA resultat i slutändan.
Jag är rädd, men modig. Viljestark. En kämpe.

Dags att lägga tankarna på hyllan. Mat i magen och god
bok i handen. Det blir min måndagskväll det =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0