Privat

Om man inte nämner det högt innan det ska hända,
finns det inte så stor risk att någon försöker förstöra det.
Och inte lika många har koll på ens privata liv, om man
håller det under ytan.

Så säger iaf Mr G. Kan han ha rätt i detta?
Att det är bättre att inte berätta om saker, förrän efter?
Ja, kanske ibland.

Om man fått inbrott när folk VET (för att man skrivit på nätet)
att man inte är hemma, så kanske man funderar i dem banorna..

Men jag är hemma, i min lägenhet, med mina katter.
Och vet ni vad, jag ska berätta om något som jag ska göra snart..
Försök förstöra det om ni vill ;)

SOVA! ska jag göra! Haha!

Bryt er in här, varsågoda - kan lämna dörren olåst åt er
( pengarna & guldet är i kassaskåpet bakom tavlan i sovrummet,
en av dem alla 8 )


Nää, seriöst då. Jag är trött.. Så jag ska faktiskt sova. Om en timma.
Men dörren är låst och säkerhetskedjan påhaspad ;)



I övrigt upptäckte jag idag en liten liten liiiiiten mördarsnigel på en jordgubbe.
Tur att jag såg den innan jag åt jordgubben.. Som förövrigt kommer från Oberga gård
som säljer sina bär på ICA i Nässjö - så vet ni hur rena och noga dem är med bären :P


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0