Sol

Så är det igång igen då!
Var hos läkaren tidigare idag, tog prover,
klämde och snackade..
Så nu är det bara att vänta igen, på provsvar
och sen på en stid. Det blir jobbigt, igen.
Men men, jag ger mig inte ! Vill ha ett svar, vill
ha en behandling, vill ha ett resultat.
Problemen har vart i 9 månader nu typ, inte fasen
tänker jag leva med det här i all evighet om jag inte måste.

Nu måste jag lägga mig och sova.. Kan knappt sitta upp, utan
att det svartnar framför ögonen. Svimfärdig, smärta, illamående (typ)..
Kunde knappt vara i butiken mer än en timme..men jag försökte iaf.
På't igen nästa vecka!


Rolig fredag ;) Haha! Tur är iaf att solen skiner, det är riktigt varmt
och gött ! Skulle gärna vilja ligga vid stranden, nära svalkande vatten
- men men. Det kommer fler chanser =)

I övrigt var min hyresvärd här i morse. Dryg som fasen. Önskar nu att
jag hade orkat säga emot hans dumma jävla uttalanden.. Får se vad jag
ska göra åt saken.. I framtiden.

Trevlig helg !

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0