Äggskott !


Varför inte avsluta året med lite äggskott? ;D

Fick åka upp akut till läkaren idag, kan knappt gå :P
Ryggskott, jajjemen!

Bad snällt att få en spruta mot smärtan, sagt och gjort.
Fick även starkare piller, muskelavslappnande och anti-inflammatorisk

Måste röra mig, men ändå ta det lugnt. Sova på hård madrass, på golvet
då helt enkelt. Trycka i mig piller som jag hatar, men jag tror att jag
hatar smärtan mer. :P

Hunden måste ju ut, så vi får väl se hur det går ! ;)

Stort tack till Fina Sam som följde med mig till läkaren, ditt stöd & sällskap
hjälpte mer än du kan ana!

Nu blir det att lägga sig på shiatsu-dynan och sen sova någon timme.

Ha en fin fredagskväll =)



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0