Oj ! Jag måste heeejda mig !


Sååå kul att stå emot impulsivitet ibland..
Varför?

Jag o Mr G var ute o körde förut, och plötsligt
fick jag snilledraget att vi kunde åka till Elgiganten
så att jag fick köpt nya dammsugarpåsar..
(Har tömt denna påsen 2ggr för o kunna städa, haha)

Sagt och gjort..
Först fastnade jag vid tv-spelsavdelningen..
Hade dem haft ett PS3 hade jag fått med mig det hem,
men det fanns inga - som Tur var!
Nästa man gick förbi, var tv-avdelningen.. OJOJOJ!
Var nära på att få med mig en 47" tv hem, men hejdade mig!
- Passade på att köpa några fler dammsugarpåsar istället! ;D

Sen körde vi runt i stan ett tag..och jag kom på att jag ville till
ö&b för att köpa värmeljus..
Där inne hittade jag... En BILBANA !! Fatta vad ballt att ha en sån!?
Vi hade en när jag var liiiiten skit, men den gick sönder =(
Haha..För ca 200kr..Kap! Hade varit hur roligt som helst att ha.
Men jobbigt att plocka in o ut haha!
- Fick med mig fryspåsar, ljus & cola istället.

Hade jag blivit lycklig av att köpa tv, tv-spel och bilbana?
Säkert. Ett tag.. Men sen hade det ju lagt sig och jag hade undrat
va fan jag slösa så mke pengar på materiellt skit, haha!
Därför!


Hittar jag ett ps2/ps3 till billig peng, då slår jag till. Får jag sålt min
tv (som ändå är jääävla bra!!) för halva inköpspriset, så köper jag en större.

Men inte idag. Och jag är stolt över mig själv! För att säga nej, även till mig själv..
Det har inte funkat sådär jättebra dem senaste åren ;)

Det finns bra mycket bättre saker att lägga cash på nu, minsann!


I övrigt har jag så fruktansvärda huggande smärtor att jag har väldigt
svårt att röra mig. Vända mig om, ställa mig upp, lägga mig ner.
Ska försöka ge mig själv lite massage nu, för vovvsan måste ju ut =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0