Sova!

Jag vet att jag borde sova så här dags..speciellt som jag ska upp tidigt
och försöker hålla rutiner..
Med sjukdom i kroppen som vääääägrar släppa, är det ju inte så lätt!

Men just idag är jag fullt upptagen med att tvätta.
Skojar inte! Tvättar varenda litet tygplagg i lägenheten.
Så går det när man är dum! ;)
Tänkte bara ta ut maskinen som är klar om några minuter, sedan
ska jag bannemig lägga huvudet på kudden!
Tvätten fortsätts imorgon, har avvarat 5 av 10+ maskiner nu iaf..


What else?
Helgen var väldigt trevlig!
Resan hem gick bra, det är skönt att vara hemma hos katterna igen,
men inte lika trevligt att lämna min familj! =/

Var på körlektion idag.. Det gick nog bra, haha! Förutom att jag verkligen
slarvade vid 2 tillfällen och fick motorstopp för att jag la i 3an istället för 1an..
Det är första gången det händer, och många fler lär det inte bli!
Det börjar närma sig nu, jag känner det. Skönt!! =)
Behöver köra massa mer med min bil hemma dock..!

Näää. Datorn har inte vart igång en gång från jag kom hem tills för en timme sedan.
Bra tycker jag..så nu släcker jag ner här, hämtar min tvätt och går och sover!

Nite nite!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0