You give me..

Fever!

Jaa, så vart det inget med att ta tåget mot göteborg denna förmiddag.. :(

Det har vart stimmit inatt vill jag lova.
Har vaknat kanske 10ggr. Eller så har jag i min feberyra drömt att jag gjort det!
Jag vet inte.. Känts som jag somnat tungt, men vaknade i själva verket 2 ggr på en min, enligt klockan på mobilen..
Väldigt skum känsla, haha!
Fick halv panik över att mobilen gått
sönder så klockan stannat, hur jag nu
kunde tro att det var möjligt..

Fick lov att inse att min biljett skulle gå förlorad, så nu ligger jag med varm choklad & raggsockar på under täcket
och kollar på sagan om ringen.
Det om något är väl att vila för mig och gör jag inte det nu så blir det en ensam jul för min del! =\

Håll tummarna för att jag kommer iväg med min säck med julklappar :)




Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0