Göteborg

Har spenderat en helg i Götet.. Härligt!

Fredag till lördag sov jag hos min mamma, sen var vi på
loppis och kollade lite affärer på Stenungstorget. Min syster,
hennes kille och  hans mamma stannade till för en fika med oss också,
mycket trevlig kväll och förmiddag! =D

Tog bussen ner till stan sen, hängde hos Patric o hans tjej Elin, käkade
pizza o glodde på filmer. Väldigt trevligt dygn med er!

Idag träffade jag *S* på stan, satt o tjötade lite och sen möttes Pernilla
upp, vi satt en stund på ett café och pratade. Så jäkla roligt!


Stötte även på andra jag inte sett på flera år, minst sagt oväntat men inte mindre trevligt för det =)

Fick stressa till tåget, då det var det enda som gick som inte var dödsdyrt eller fullbokat..
Synd, hade gärna haft några timmar till i stan!
Nu är jag hemma igen, har sopat av golvet och diskat av det fina kakfatet och det lika fina ljusfatet
jag fick av mamma, busat o gosat lite med katterna, uppdaterat mig på internet då jag tagit en frivillig
datorpaus i nästan 3 dygn. (Har ju iofs uppdaterat statusen på FB via min mobil..)

Mina katter är glada att ha mig hemma verkar det som, och det är alltid härligt att komma hem då! =D


Tack för en sjukt underbar helg till alla som gjort den så bra!!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0