Mamma


Min mamma är fantastisk, på många sätt.

Nu senast får du en guldstjärna för hur du peppade mig att ta mig ut på en promenad.
Du spelade på en av mina svagheter så du visste förvisso
att det skulle fungera - men det var ända väldigt fantastiskt gjort! TACK!

Jag önskar jag kunde få träffa dig varje dag, ge dig en kram!
Jag älskar dig!


Medans jag ändå är inne på mammor, så kan jag dela med mig av
min kärlek gentemot tv-serien "Teen Mom" som går på MTV.
Dagens avsnitt gjorde mig både rörd och skrattfärdig, som dem
flesta avsnitten gör.
Två av föräldraparen är helt sanslöst omogna och labila och borde aldrig
skaffat ett barn med varandra.. Deras utbrott och jakt på att underminera den
andra, får mig att skratta och tycka synd om barnet..

Catelynn och Tyler, däremot - helt fantastiska! Dem adopterade bort sin dotter,
och när man ser deras egen uppväxt, deras föräldrar så förstår man deras rädsla, men
även deras vilja att komma någonstans i livet och bli bättre föräldrar än deras var/är för dem.
Idag träffade dem sin dotter för första gången sedan hennes födsel och det var ett möte som verkligen fick
mina tårkanaler att arbeta.
Dem är unga men mogna, ett jättegulligt par - helt sanslöst mysiga med varandra! När man ser
dem så ser man att vissa på jorden verkligen är, som gjorda för varandra.
Jag sitter på andra sidan jorden och håller tummarna för att dem växer upp tillsammans, att deras
kärlek blir starkare med tiden och att dem får en fin framtid.

Nu övergår jag till att skratta så jag gråter, förhoppningsvis. Ska dra igång "Despicable me" innan jag går och sover.. Ha en bra kväll, sötisar!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0