Söndagsmonster

Söndag morgon..

Jag är ett monster idag, utan tvekan..
Den som jävlas med mig idag, jävlas med helt fel person.

Jag har hand om min kompis hund i några veckor..
Katterna är inte överlyckliga, och hunden är busig.
Jag har knappt sovit en blund inatt, sen var det ändå bara att klä på sig för att
ta ut sprallvovvis på en promenad runt sjön..
Lättare sagt än gjort. Det har töat en del ute nu, så snön som täckte isen, är vatten..
och vatten på is gör det aningen halare. Med en hund som drar heela tiden
och än mer om han ser en annan hund, gör det nästan omöjligt.

Jag är ett monster idag, för att jag inte fått sova och för att Hero nästan bröt benen av mig imorse.


Well.. Katterna är på helspänn, Hero kräks.. och jag äter nudlar!
Ska dra igång Sagan om Ringen, sova och hoppas på att monstret kryper
tillbaka in i sin grotta ;)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0