Fullspäckat

Åååh, håller på att somna sittandes!
Var upp tidigt i morse, efter en strulig natt.
Var bara i skolan i någon timme, sen fick jag trampa hårt för att lämna av min svarta pil hemma
och byta till ett fordon med 4 hjul istället..
Det var dags för A att spendera lite tid på halkbanan nämligen, så jag vart medbjuden
som moraliskt stöd, eller nåt :P Hahaha, jag vet inte riktigt varför, men glad blir man ju iaf! =)
Blev faktiskt även bjuden på middag i form av (½) pizza!

Umgicks med J en stund sedan, tills jag kom på att jag skulle vara i dansstudion 30 minuter senare.
Kom hem vid 20, så tog en dusch och hamnade framför tv'n.
Fråga Olle har under lång tid varit en klar favorit bland Svenska tv-program och nu är det dokumentärerna
varje vecka så det måste ju ses !

Om man tänker till hur lite jag varit hemma idag, känns det inte som att klockan redan är elva, men
om jag måste gå efter hur trött jag är.. så är klockan bra mer än så! Måste upp "okristligt" tidigt imorgon,
så nu säger vi godnatt härifrån =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0