Sadface

Skrev ett halvevighetslångt inlägg förut, men tog bort skiten..
- Det var så ointressant och far from topic att jag knappt orkade korrekturläsa det, haha!

Det värsta med att sova för länge på morgonen, eller att somna på soffan senare...
Det måste vara att man är vaken så förbannat länge på natten. Kanske är det bara jag!?
Jag brukar tänka att "när jag är så trött att jag däckar bara jag lägger huvudet på kudden så lägger jag mig"..
Jag hatar nämligen att ligga i sängen och grubbla över saker, som man ändå inte kan påverka där och då!

Nu måste jag lägga mig.. För om några timmar måste jag gå upp, så jag kan gå bort till min vän M..
Hon och min vän K flyttar nämligen ifrån stan nu.. =/ Får ta vara på dagen, för sedan kommer vi inte
ses ofta alls, då jag har svårt att ta mig härifrån! Usch, det gillar jag inte!

Godnatt på er =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0