Bättre förr

Jag minns när jag gick på högstadiet och totalt fastnade i
Sagan om ringen. När jag läste böckerna, hade jag bla. dessa
låtar på i bakgrunden. När jag hör dem, sjunger dem, så minns jag.
Vissa partier ur en bok, eller när jag låg i sängen och slukade orden..

Det fanns en skiva, med alla dessa låtar, som vi hade på mitt dåvarande jobb.
Var tvungen att ha en likadan, för jag tyckte så mycket om dem!
(Dessutom är detta alla mina favoriter genom tiderna av Melodifestivalen.
Nu är bara skit med, i mina ögon...)

Lyssnar bara på dem nån gång varannat år eller mindre, men kan fortfarande
texterna, tonerna utantill =) Sån är jag ;)





























Part of the good in my life !

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0