Harry Potter

Idag har jag varit i Jönköping och kollat på den sista delen av alla Harry Potter filmer..
Jisses! Fan vad bra den är!
Som vanligt kändes det som att filmen bara var 30 minuter lång - och att jag var i samma
värld som dem.. Känns så konstigt att det inte kommer några fler filmer nu.. =/

Men! Harry Potter kommer aldrig dö!
Jag kan alltid läsa böckerna och se filmerna, och det lär jag göra ;)

Fick även köpt nya gardiner idag. Och en ormbunke! Som jag letat!! =)
Har träffat Jimmie en sväng också, alltid trevligt.

Nåt annat? Hmm.. Min granne måste vara en elefant.. annars fattar jag fan inte
hur hon klampa så jävla hårt i sitt golv att min taklampa går sönder !?

Jaja, jag och syrran ska halvdäcka i soffan nu, till någon bra film!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0