Övertrött

*GAH*
Jag är så sjukt trött så jag inte vet riktigt vad jag ska göra..
Har vaknat överdrivet tidigt flera dagar nu, imorse redan vid 6.30.
Inte riktigt vad jag hade i åtanke när jag somnade vid 01 inatt ;D

Har haft en slö dag, kan man säga.
Jobbat några timmar, men utöver det har jag verkligen inte gjort
många effektiva knop. Slängt ihop 2 st sockerkakor som nu ligger i
frysen och inväntar glupska gäster. ;)

Jag vill inte gå och lägga mig, inte än. Vill inte vakna överdrivet tidigt,
då jag har en lång dag framför mig. Så, Vad ska jag göra vaken ?
Lite ljudlös städning kanske..? Nähä, just ja - storstädade ju igår :P

Nåväl, något går alltid att hitta på =) Planera utlandsresa kanske, eller
nåt extremsports-utövande ;)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0