2011-06-19

Vaknade 10.30 idag, var väldigt mörkt..
Dem dagar som solen skiner, vaknar jag senast 7.
Idag är det alltså ingen sol, regnet vräker ner och har gjort dem
senaste dagarna. Sjukt tråkigt! Men gräset och blommorna behöver det =)

Nanna skulle komma hit idag, men får inte tag på henne.. Så det är väl som vanligt.
Tyvärr.

Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sen kolla på "Dog Pound". Får se om den är värd
pengarna jag hyr den för genom tv'n.. ;)

Pizza hade vart gött idag. ;D

Jag vet, sveriges tråkigaste inlägg, men jag är sjuk och besviken - skriver jag mer nu
så blir det en jävla aggronovell om saker o ting, och det orkar varken jag eller ni med ;)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0