Detta fält måste fyllas i .. -.-

Jag är verkligen slutkörd. På gränsen.
Jaja, morgondagen får väl visa vad den har att ge.. Sköterskan snackade nåt om röntgen,
akut vitaminkur o grejjer.. Orkade inte lyssna, eftersom hon ändå inte sa något om att jag skulle få en tid.
Imorgon, 8.30 är det jag som klistrar mig fast i telefonen, redo att dra till sjukhuset med lite ilska i rockärmen,
för att få fram vad fasen felet är.

Sugen på pizza är jag också, väldigt sugen! :P

Igår var jag i Eksjö på sjukhuset, för en annan grej. Sjukdomen jag har, anledningen till operationen jag gjort. Pratade behandling o gjorde prover och lite sånt.. Jag slapp den cp-drastiska behandlingen hon pratat om innan. Jag vill testa en annan grej, innan jag ger mig in i nåt som skulle kunna få konsekvenser jag inte har styrka och stöd nog att hantera. Som kanske inte ens ger effekt. Well, jag målar fan på väggen kanske, men det är som det
är med just den här saken. Nu gick det ju så väl som det kunde gå, den här gången, så det är positivt =)

Igår hade jag också filmkväll med Joss. Mös i soffan med té, piggelin & estrellachips.
Och massa skratt. Alltid lika härligt. Du tar verkligen fram det bästa i mig, det glada =)
Tack för en trevlig kväll, honey!

Idag var sista lektionen i matten, jag blev ju klar för en månad sen eller nåt, men kände
att jag nog ville gå dit idag (trotsa sjukdomen) för att säga tack och hejdå, till klassen & läraren.
Det var också roligt.. =) (förutom när Fatax började prata om att "insha allah - du kommer bli somalisk
tjej som jobbar på svenska ambassaden i somalias huvudstad, du kommer ha en liten somalisk flicka eller pojke" ... Ehm. Finner inga ord i just dem där sammanhangen. Orkar inte riktigt processera det. Det stör mig bara. :P

Just nu sitter jag och försöker SLÅ bort huvudvärken. Funkar sådär. Eller inte alls.
Mia kommer hit om en stund, då ska jag ha ätit så jag kanske har lite mer energi, till att vara glad och käck. Annars får hon ta mig som jag är just nu! Pms'ig, trött, körd. Jävla fan :P Men men, vi kan alltid vara oss själva, välmående som illamående, med varandra. Det är jäkla skönt! Är glad att jag har dig =)

Det var väl lite, av allt, för denna gången. He'rrå!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0