För övrigt..

Så har dagen varit ganska fullspäckad.
Sovit dåligt i två nätter.. En natt räcker för att sätta mig ur balans..
Drömt om nån jag verkligen inte vill drömma om, det ger mig obehag några
dagar efteråt tyvärr.. =/

Drömde dock även nåt konstigt, som innefattade Joel Kinnaman.
Jag hade tydligen information som var värd att döda mig för att undvika
att det kom ut.. Så han var min beskyddare. Det var fina drömmar.
Fast ändå kändes det jobbigt i efterhand.. Kanske för att det var just det,
drömmar.

Joel är en riktig man i mina ögon. En riktig karamell!
Nästan så det är bud att ladda hem "Snabba Cash".. Kanske även den amerikanska serien
som han medverkar i.. =)

Hur som helst, jag har sovit dåligt och katterna har väckt mig tidigt. Helst när solen går upp,
det är ju liksom morgon då.. för katter & barn. Jag bryr mig lite mer om klockslaget jag..
Förbannad, var jag.. Halva morgonen gick åt till att inte göra nåt alls, bara försöka få upp humöret.
Drog iväg till L's katter som jag passar i en vecka, sen till Ica och sen vidare till jobb.

Efter några timmars arbete cyklade jag hem, hämtade persienner, cyklade ner till Jysk och bytte till
nästan rätt storlek, cyklade hem igen.
Slängde i mig lite mat och satte in en daimsockerkaka i ugnen, cyklade till L's katter och sen hem igen.
Heidi kom förbi och fikade och snackade, hur trevligt som helst! =)

Sedan hon gick har jag satt upp persiennerna och skrivit det här inlägget. Roligt va? ;)
Funderar på att ta en dusch innan jag lägger mig, känner mig rätt ofräsch efter den här varma dagen!
Men jag lär ju svettas i värmen inatt och det får mig att fundera en extra gång på den där duschen :P
Haha, nä då ;)

Imorgon är fullspäckat, så det är hög tid att lägga sig.. Blir sällan att jag somnar innan kl 00:30 -.-

 


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0