Lång dag


Idag stod jag mellan kl 10.30 - 15.00 i ett kök..
Gunnar och Yvonne firar sin första bröllopsdag på onsdag,
så dem ville ha en middagsbjudning för sina närmaste.

Maten jag lagade blev hur god som helst, det smälte i munnen.
Helt otroligt gott!



Timjan & Vitlökskryddad kotlettrad, bakat i ugn på en bädd av svamp
serverat med hasselbackspotatis m. ost.



Rabarberpaj med havregryn och hallontårta.

Allt lagat på färska ingredienser.




Jag och Johan



Jag, Johan och hans dotter nere vid stranden



Det var riktigt skönt i vattnet! =)
Gunnar låg mest och njöt av kvällssolen och tog foton :P



Efter en lång och fin dag, i fint sällskap, säger jag godnatt.
Imorgon blir det att jöbba några timmar. =)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0