Big momma?

God morgon världen!

Vaknade 4.30 - dödsseg och med grymma smärtor från hålen i magen..
Bara att stå ut, än kan jag inte vare sig somna om eller ta värktabletter =)
Skrattar fortfarande åt min fläskläpp, helt sjukt egentligen :P

Sitter o kollar på en av mina streaming-sidor efter nåt att se på tills jag somnar..
"Big momma - Like father, like son" ... Kan det vara nåt att ha, eller är det som alltid
att dem gör föööör många filmer som inte kan bli lika bra som den första?
Är det värt att testa? Så här dags, ja.. suger den så somnar man om ;)


Fler filmer som kan vara värda att se:
"Unknown" med Liam Neeson, Diane Kruger
"Elephant white" med Kevin Bacon
"I am number four" med Timothy Olyphant
"The Rite" med Anthony Hopkins
"The social network" med Jesse Eisenberg

Antar att jag får ta en och en, och börja med "ole-dole"-metoden ;)
Ska man hissa o dissa sen? Ja, lär bli (om jag orkar)..

Ha en underbar fredag! =)

By the way:
KAN NÅGON SNÄLLA HJÄLPA MIG MED MIN BLOGDESIGN? BLIR SMÅTT GALEN! :P

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0