Bra dag!

När man får förtroende på ett nytt jobb/praktik, känns det både skrämmande och tacksamt.
Jag måste tänka att " Det fixar jag, såklart!"
Istället för att bli nervös och rädd att misslyckas.
Jag vill kämpa, jag vill vara glad, jag vill må bra.
I framtiden kommer det vara så! Hjälp mig dit <3

Som min läkare säger att nån professor han känner sa;
"Du kommer bli frisk, för du är redan bättre."
True That!


Har min kompis från hemstaden Göteborg här nu. Han ligger och sover på soffan i rummet bredvid,
han snarkar - jätte mycket ! ;) Zac ligger också o småsnarkar här..
Zeke snarkar inte, men sover han också ^^,

Jag måste också sova nu.. Faktiskt.. Är sååå trött! Höll på o somna i flera timmar framför tv'n,
så det är dags nu ;)
Godnatt!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0