Laparoskopi

Det låter lite roligt, det ordet. Det gör dem flesta medicinska termer :P

Idag har jag gjort en titthålsoperation, efter stora problem jag haft..
Det tog mig ca 8 timmar att vakna upp såpass att jag kunde vara vaken i tre minuter..
och än är jag inte riktigt  "vaken".
Ville inte bli kvar tills imorgon, trots att jag är så dålig nu som jag är,
skönare att vila upp i sitt eget hem..
Så jag åkte hemåt vid 16.30 efter att ha varit inlagd sen kl 07..

Fattar inte hur jag ha lyckats få en sån feting-fläskläpp bara, haha!
Får se imorgon hur jag mår och ser ut, med alla hål i magen o fläskläppen ;)


Well, det är ju en ganska privat grej det här, så mer detaljerat om detta kommer jag
inte skriva, det har inte "på stan" att göra =)
Vet hur duktiga vissa folk är på att snacka om saker dem vare sig vet nåt om, eller har med att göra :)

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0