Shyyk

Jag känner mig inte helt pigg.. Har inte gjort på några veckor.
Tog tummen ur baken idag och bokade in en tid på VC..
Öroninflammation + förkylning "mellan öronen" haha!
Ja, att jag har feber, är yr & har ont i huvet & öronen, knappt hör nåt ibland och mår illa är
väl inte så konstigt då kanske. ;)
Tur är väl att man kan jobba ändå. Jag som nyss börjat, vill inte stanna hemma om jag inte är riktigt dålig!
Tror jag ska sätta en pall vid lagret imorgon så att jag kan sätta mig ner om det blir för jobbigt.. =)

Läkaren jag träffade jobbar vanligtvis i STHLM, där allt tydligen är mke bättre..
Hans tips, var att åka till STHLM om man behöver gå till läkaren, för att det
är mycket lättare med remisser osv där..

Ska tillbaka till VC imorgon och träffa honom, i ett annat ärende..
Ett ärende jag inte riktigt orkat ta tag i, då jag fått "avslag" eller vad man ska säga..
Men, full undersökning imorgon och sen remiss, till STHLM.
Vi får se vart det leder den här gången då =)
I värsta fall är det ju bara som jag fortsätter kämpa, bara jag har energin till det.

Usch, vad ska jag hitta på ikväll?
Hade mer än gärna träffat hjärtat en stund, men tror inte det är möjligt idag.. =/

Nu kom Zac och la sig på mig.. Tror det betyder att jag ska lägga ifrån mig datorn ;)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0