AW

Nästan helt gó dag idag.

Stod och gjorde en jäkla massa arrangemang på Vardagslyx idag,
sen gick jag till Högland med min ena chef Pernilla.
Trevligt sällskap och god dricka.
Solen sken & värmde större delen av tiden också! =)
Gick sen till Sam och lyfte lite.. Tog en cykeltur hem..
Städade av lite hemma, sen suttit i soffan.
(orkar inte gå in mer i detalj på nåt av det)

Shan skulle kommit hit i helgen, men han missade sitt tåg =(
Hoppas att han kommer upp nästa helg i stället!

Fram tills för 20 minuter  sedan satt jag och kände mig ovanligt pigg  för tidpunkten..
Oftast är jag så trött så jag skulle kunna däcka vid åtta på kvällen.
Men nu är jag så trött så ögonen går i kors. Lika bra att gå o lägga sig då kanske :P

Trevlig helg.

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0