Bonnfest

Igår.. Ja, var på möte hos min studievägledare på förmiddagen och sökte höstens kurser.
Sen var jag på praktiken några timmar, och även ute med Yatzi o Knastra dryga timmen.
Efter jobbet var jag hem och satte lite frön i jord och tog sedan en cykeltur till min chef Pillan (med familj)
Trevlig dag!

Ikväll var det Jönköping som gällde för min del.
Var på "den bonnigaste festen på länge" enligt Alf ;)
Hehe, ja dem flesta var Mullsjö-folk om jag förstod det rätt,
även han själv, därav hans uttalande antar jag ;)

Det har varit en trevlig eftermiddag/kväll med ganska roliga killar,
nu ligger jag dock i min säng och kollar på "Luftens hjältar".

När det var dags för dem andra att gå till krogen, fick jag sällskap av Linus till tåget.
Hittade min granngubbe Janne på tåget hem, så fick sällskap hem från
stationen i den här hålan också, det är rätt uppskattat! Båda delarna då alltså.
Att gå ensam om kvällarna ska man undvika, det blir ju alltmer uppenbart.. :P

Well.. Nu ska Baloo och gänget få min odelade uppmärksamhet en stund..Tills jag somnar ;)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0