Bubble shooter

Jag installerade ett spel på min telefon för ett tag sedan.
Ida brukar spela det, har gjort under hela tiden jag känt henne,
och hon verkar ju tycka att det är roligt. Så, varför inte, tänkte jag..
Visst, det var väl någorlunda roligt, men shit så stressande :S
Om man väljer att spela, för att få en stunds avkoppling eller så, så funkar det inte.
Nej, "bubble-sessions" lär det inte bli många av för min del faktiskt. :P
Spelet passar kanske för andra - men inte för Q ;D

För övrigt är det måndag igen. Solen skiner men det blåser, som vanligt här.
Jag har redan hunnit dammsuga lite hemma, då katterna hade vart o grävt i mina
planteringar =( Det är sånt man får ta när man har katter, men kan ändå inte låta
bli att bli lite irriterad ;) Planterade ju trots allt blomfrön för att jag vill ha dem.

Jag har ingenting på agendan idag tror jag. Måste ta mig i kragen och läsa lite teori,
men det är så jäkla trist att göra, som så mycket annat.
Ja, musik och teoriböcker får det väl bli på balkongen om en stund. Frulle först!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0