for better and worse ?

Nja, inte nu för tiden verkar det som..
Nu verkar det vara lite "for better and in health".
Ytligt och bara glada miner jämt.

Om man blir sur på någon, säger man det inte till personen direkt.
Antingen kanske det inte sägs nånsin, eller så sägs det till andra, men inte den det gäller.
Det verkar också lättare att säga upp kontakten med folk, istället för att lösa problem som uppstår.
Då kanske inte vänskapen betydde så mycket från början förvisso.
Och då kanske man inte borde lägga så mycket energi på det.

Jag kan ju inte säga Att det är så, men det är vad det verkar som.
För min del vill jag gärna försöka lösa eventuella konflikter, innan jag
avslutar en vänskap.

Detta inlägget är inte riktat mot någon, det var bara något jag kom att tänka på.

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0