Kvällning

Oh jisses, det visade sig att jag inte hade hunnit tvätta så värst mycket idag iaf,
men frågade grannen för säkerhets skull ifall jag kunde tvätta nu på kvällen.
Just nu känner jag att klockan är lite väl mycket.. ;D

Var ute från ca 10.45-15.30 idag, på olika ärenden.
När jag kom hem satte jag mig på knä och skrubbade allt i badrummet,
dammsög lägenheten och moppade av, diskade, pratade med Dio på skype..

Sen kom Kenny o Mia hit en sväng också, väldigt uppskattat besök vill jag lova =)

Det enda jag inte verkar ha hunnit att bry mig om idag, var att fixa käk.
Det är nog inte så överdrivet bra att få i sig ett glas fil på morgonen och 2 mackor
och lite äggröra på kvällen. 12 timmar emellan. Haha, jag måste verkligen skärpa till mig igen.
Imorgon måste jag handla hem så jag kan göra lite mat att frysa in. =P



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0