Röda faran


Tidigt imorse packade jag, Gunnar & Johan in oss i röda faran.
Först drog vi ut till sommarstugan, hämtade sängar som vi körde
till en familj i Malmbäck, sen till Gunnars hus för att hämta andra sängar och
fixa lite annat plock..sen tillbaka ut till stugan för att lämna dem sängarna.
En säng drog vi till soptippen med, sedan vart det att handla lite och dra hem till
Yvonne som höll på med korv-stroganoff =)

Efter massa bilfarandes, tjöt och mat har jag nu landat i mitt hem igen.
Måste ta tag i att städa "the loo" ... Nu, eller imorgon då jag ända ska vara
hemma hela dagen och fixa med tvätt och städ? :P
Fick en spegel av MrG också, som ska putsas och målas, sen ska jag hitta
pyttesmå krokar och ståltråd, så att jag kan sätta upp den på väggen..

Vi får väl se vad kvällen bjuder på, troligtvis blir det rätt lugnt..
Lite sött sällskap skulle inte sitta fel =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0