Setbacks

Det blev ändrade planer för mig igår, då jag äntligen fick tag i Fon.
Hoppade på tåget till Jönköping o hängde hos henne många timmar..
Fett nice ;)

I förrgår tog jag en ytterst kort joggingtur, för jag kände mig friskare
och ville verkligen röra på mig, göra av med lite energi.
Hoppades på att det inte skulle bli som sist jag tränade för jag kände mig piggare.
Ett bakslag. Men, mina "böner" hördes inte..

Är sjukt sjuk igen nu, snorar massor, har ont i huvet och halsen och är allmänt seg.
Haha, vad fan ska jag göra för att bli av med skiten så jag kan träna?
Blir smått galen av det här! Jag fick igen, antar jag - för att jag för 2 månader sedan
sa att "jag har inte vart riktigt sjuk i vinter, otroligt skönt"..
Sen blev jag sjuk o har inte blivit bättre ;D

Solen skiner idag, jag har vart ute i 3 timmar trots sjukdom, inte gjort nåt speciellt
alls, men det var ändå skönt att inte Bara sitta inomhus.
Nu är jag dock rätt slut, så det blir BB-LIVE från soffan med fläkten på för fullt och bara sova!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0