The past

Det förflutna kom ikapp mig lite igår.
På ett sjukt roligt sätt!
Maths, som jag umgicks med en bra del när jag var
ung göteborgare, var uppe i mina trakter med Marcus och Isak.










Vi hängde uppe i Lövhult där dem bokat rum, drack lite alkohol, grillade, spelade nåt quiz
och snackade massa skit. Fast egentligen inte skit, för Maths är en sjukt rolig kille,
så jag fick skratta en hel del =)

Det har inte vart fullt upp hela helgen, men det har verkligen varit en bra helg!
Vad som händer ikväll, det vet jag inte.. Just nu lagar jag mat och kollar på
Arsenal - Stoke. Det ser inte så ljust ut för mitt Arsenal...Men det kan vända!
Andra halvleken börjar snart igen =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0