Lite sådär och si ;)

Solen sken mest hela dagen idag.
Har varit med Johan och hans 2 barn idag.
Vi har börjat gräva iordning ett land, varit på promenad,
handlat korv på Ica, varit på lekparken osv..
Josse var sitt vanliga sköna jag, Oliwer har haft ganska bra
svängningar i humöret - ena stunden har han skrattat och busat
och varit riktigt full i fan, andra stunden tjurat ihop och inte alls varit
med på våra noter ^^, Han är 2 år, parveln. Blond, blåögd o världens leende.

Sen jag kom hem har jag kollat på lite nya avsnitt av mina serier. OJOJ! Alltid händer det något ;)
Har dammsugit upp alla jävla maskrosäckelsaker som flyger in och lägger sig i varenda liten vrå
som stora jäkla flygande bollar.. -.-
Just nu sitter jag och kollar på BB Live och lyssnar på ösregnet ute.
Doften av sommarregn är underbart! (Sen spolar det bort äckelpollen också, då blir luftrören glada)
Eftersom det inte är så kallt ute nu, så kommer jag troligtvis att sova med öppen balkongdörr om
det fortsätter att regna, för både doft och ljud. =)

Note to self:
Mobilen är bra att hålla koll på.. (är jätteledsen ikväll för att jag hade missat att min
mamma hade ringt när hon var på väg från Sthlm och ville komma förbi och ta en kaffe..)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0