Götet

Idag har jag vart en sväng i Gbg.
Kändes ganska onödigt att åka ner bara för 30 min möte.. :P
Men sen träffade jag Pernilla en stund också, så det var klart värt det!

På tåget hem hamnade jag bredvid två GOA kvinnor! Jag kan lova att
hela vagnen hörde allt vi sa och det roliga var att dem liksom var med
i vissa av samtalen, genom att nicka instämmande, skratta eller så.
Haha, det var verkligen såå trevligt!
Mer sånt till folket! Faan, våga komma ut ur era bubblor! Prata med folk
ni inte känner, i kön, på bussen/tåget! Det är så energigivande :D

Nu är det dock dags att lägga sig att sova, jag är helt slut och imorgon
ska här packas massor på jobbet, då dem har öppet över jul en liten
butik även i Vetlanda =) Plus att det är extra att göra på vår butik, så att
ha saker fixade innan, är rätt skönt !


Godnatt, Godnatt !

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0