Promenad

Just nu är jag på väg hem.
Med Rasmus Seebach i lurarna <3
Vad fort det blev mörkt!
Är rädd att jag snubblar på nåt,
så stannar till för att publicera ett
litet inlägg :)

Tog med mig Yatzi ut förut, mötte upp
söta Heidi och tog en ganska lång promenad :)
Lämnade hem gamla Yatzi efter en stund och fortsatte promenera med H :)
Har "lämnat av" henne hemma hos sig.

Känner att jag nog var lite överambitiös.
Kan knappt stå på mitt ben :(
Inte bra, får vila benet lite
(när jag väl kommit hem) för måste ju ut med vovsesöt en gång till innan det
är dags att sova :)

Ok..magknip! Dags att skynda hem,
Så jag kan lägga mig ner ;p

Ha en skön allahelgona-lördag :)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0