Update !

Yees! Fick precis tag i flygbolaget
och tydligen har dem ställt in strejken!

Ursprungligen skulle den varat i 48h, men nu är den satt till bara 12h!
Så, i ottan imorgon får jag åka hem!!

Bra skit att jag inte tog biljetten för den 24/10 eller avbokade och tog ett annat flygbolag! :) Då hade jag inte kunnat få
den här biljetten utan kostnad!

Nu är enda problemet att det ändå är strejk för buss och taxi.
Privat bil kan gå på en förmögenhet, så
jag hoppas att jag hittar en lösning för
detta problem under dagen..

Håll tummarna för att inget annat händer nu !!! :)


- idag ska tydligen vara extrema protester / demonstrationer här runt torget jag bor..
så att lämna hotellet för en sväng på stan lär inte vara en bra idé framåt
eftermiddagen. Det hade vart coolt att få uppleva deras sätt att demonstrera dock. På avstånd! ;)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0