A lot on my plate

Min dag har varit hektisk... Och det är bara som
jag vänjer mig, för snart blir det ännu värre!

Vissa delar av mitt liv, min kamp, kommer aldrig
att hamna på bloggen, så kanske tycker ni när ni läser,
att det inte är så mycket. Men så finns det aldrig bara en
sanning, ett perspektiv.
För det ni fixar, kanske inte andra gör.
Det jag klarar av, vet jag att många inte klarar. Så är det..
Men sen finns det småskalliga människor som aldrig kommer
få in det i huvudet ;)
No offence, ni är ni, var glada för det NI tar er för =)

Min förmiddag idag;
09.30 - körskolan
10.00 - promenad med H
11.00 - psykologi i skolan
12.30 - Vardagslyx

När jag kom hem, stressad över allt, satte jag mig och försökte
skriva över allt emellan mina kalendrar.. (3st)
Har ringt till 3 olika laserkiruger, ringt FSK - ringt..ringt..ringt.. :P

Nästa steg, är för mig att planera in den närmsta månaden, så att jag har
tid med exempelvis; VL, körskolan, träning, dans, möten, skolan, osv osv..

Och laga tacopaj  :P


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0