Effektiv !?

Jag vet inte om jag kan påstå att jag vart så värst
effektiv idag, men nästan..lite..

Katterna lyckades väcka mig vid 8.. Då gick jag upp,
sorterade i garderober, plockade undan massor..
Tog även en tripp till klädinsamlingskontainern!
Saker jag inte använder, men som fortfarande är fina,
hela och bra - det ser jag ingen anledning att vare sig
spara på eller slänga..
Dagens goda gärning blev sådan. Bra där, Q !

Har suttit och pluggat lite också.. tog en liten paus nu,
man blir seg i pallet av att bara läsa,läsa,läsa,läsa..!

Igår var en väldigt slö dag! Med undantag för att gå till
Ica och slänga på ett brev på posten, var jag mest stillasittande.
Inte alls bra ! Och på kvällen kände jag bara att jag MÅSTE göra
något.. Så jag plockade på mig löpardojorna och drog ut på träning!
Och det tar jag i ett inlägg senare idag..

Nu är det faktiskt  dags att återgå till böckerna, för sen blir det bara att
äta lite, träna lite inne, fixa/planera osv för en hemlig grej om några veckor..
Och slappa! Dra på mig myströjan, benvärmarna och krypa upp i soffan och
kolla på en bra film.

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0