Magical 25

Ja, så nu är man 25 då.. Hur det känns?
Inte alls :P

Hur har då dagen varit? Stressig ;)
Hade risk-ettan mellan 8-12, sen drog jag
till affären för att handla hem ingredienser.
Hem, städa lite till, sen börja baka. Problemet
var då bara att jag hade missat en grej i affären,
så jag fick ta en extra promenad ;)


Fick ett samtal från min goda barndomsvän
Becca tidigare idag. Det var så många
år sedan vi sågs sist och det är trist, så eftersom
mamma hade en plats kvar i bilen hit, frågade jag
om hon ville komma upp hit, se hur jag bor och få
lite fika. Sagt och gjort, knappt en timme senare satt
hon i bilen på väg hit - och ni kan gissa om jag var glad
att hon kom hit. Tack, gumman! Jag älskar dig!

Mamma, mormor, Carro, Liam och Becca kom så hit..
Vi har fikat, pratat, kollat på kort och skrattat.
Vi har haft jättetrevligt! Och jag blev som vanligt jätteledsen
när det var dags att säga hejdå.. =/

Min syster och systerdotter, ringde mig på Skype tidigare.
Så jäkla gulligt =) Mycket roligare än ett vanligt telefonsamtal,
då jag fick se mina två gull! Dem kunde ju tyvärr inte vara här..
men dem var så nära man kunde komma iaf =)
Nattis sjöng för mig och så spelade dem upp "Du vet väl om att du är värdefull" !
Tror att det kommer få bli vår familjs nya födelsedagssång.. =)
Jag blev så glad och rörd, så jag började gråta.. Tack sötnosar!


Och så.. sist men Inte minst!
Jimmy.. Ärkeängel! Idag skulle även varit Din födelsedag,
om du fortfarande fanns med oss. Jag saknar dig och älskar dig.
Grattis, på födelsedagen.. <3
/Från jorden till Himlen

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0