Matte

Jag har tur som har en duktig stödlärare i matte =)
Han är inte mattelärare egentligen - och jag tror att
det är det som gör honom så bra, empatisk, entusiasmerande!

Det är trevligt att ha matte, kul, när man får hjälp att förstå!
Det kommer nog gå bra det här, speciellt om jag får fortsätta
plugga utanför klassrummet, med Carl!

Tog en sväng på torget idag, hittade en sjukt mysig kofta.
Vem säger att man inte kan köpa sina kläder på marknader?
Inte jag iaf !  =) Är man bara beredd på att dem är 2a sortering
så ;)

Står på jobbet nu, har lånat skrivaren, nu väntar vi på att få tillfälle
att gå in och sätta oss och käka lite mer från plankan cheferna hade
köpt till personalmötet igår =D


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0