När du inte har ett gymkort !


Tänkte ta en lång runda igår, men klockan var 19.30 när jag gick, det mörknade
och jag hade inga reflexer på mig, så tog bara en runda på 45 minuter..
Inte för att det finns en enda jävla gatlykta på den vägen som jag gick,
men ändå...
Det allra bästa är att en bra bit av vägen är grusad, så passar
perfekt för lite övningar!

Promenad/Powerwalk/Jogging
- Sicksacksprint
- Utfall
- "Steps" (trottoarkanten)
- Sidokickar
- Situps (parkbänk)
- Dips   (parkbänk)
- Armhävningar (parkbänk)
- Hopp
- Boxning (i luften, kan se liite kul ut)

OCH SÅ VIDARE! Bara fantasin sätter gränser.
Har man inte gymkort är ju detta perfekt! Man får
se till att klä sig så att man inte fryser när man kör igång,
men heller inte blir för varm så att temperaturskillnaderna
när din kropp varvar ner gör dig sjuk!

Kör igång =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0