Rutt & Tuck

Film som gäller ikväll!
Björnbröder var först ut.. seriöst - jag kaaan inte sluta
garva åt den filmen. Så sjukt många roliga kommentarer!
Rutt & Tuck är nog bäst på konstiga konversationer och
för lite syre till hjärnan, haha ;)
Den är ju inte bara rolig heller, den är sjukt mysig =)
Och sorglig.. men med ett någorlunda lyckligt slut iaf =)

Andra filmen ut var "Den osynlige". Också en bra film.
Sjukt hur man minns vissa repliker så väl i filmer.. Har inte
sett den på år & dar, men ändå finns dem där.
Sorglig, tragisk rent ut.. Men ändå fin, på något vis.
Den skildrar så många olika saker, har ett budskap.
Jag älskar den.
Insåg idag att snyggast själv är med i filmen juu! - Joel Kinnaman!
Filmen kom ut för typ, 9 (?) år sedan.. Och då visste jag nog inte
vem han var.. men nu har jag koll på hans vackra drag =)
Han är ju inte bara vacker, givetvis, han är en riktigt duktig skådespelare.


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0