Sån dära övertrötthet.. -.-

Well.. what else?
Sov länge idag, en stund mer än jag hade tänkt.. blev väckt mitt i natten
och det funkar inte för mig, jag är som en zombie större delen av tiden
nästkommande dag.. min kropp får ju avbruten sömn, och vill då börja om
från början igen med alla olika stadier.. då är risken att man är helt utslagen
sen för att man fått för mycket sömn.. men inatt kunde jag inte somna om ordentligt,
vaknade till, halvslumrade, hela tiden.. Så det blev avbruten sömncykel gång på gång.
Vilket vill säga att jag är sjukt trött nu. Har varit från och till hela dagen, okoncentrerad med.
Vill egentligen bara gå och lägga mig...nuuu! ;P
Borde plugga lite..
- Men jag orkar inte. Tänkte ta med mig boken till sängen o läsa till runt 23 och sen sova,
men om man ligger med en bok full av teori, så är risken stor att man däckar ganska fort..
Och i fel ställning. Så man vaknar mitt i natten..igen ;)

Nää, ska hålla mig vaken en stund till, se om jag kan få en pratstund med snäckan
efter han slutat jobba.. 40 minuter till, vaken - lätt som en plätt.. Haha, eller inte.. '
men får väl hålla mig stående, gående.. whatever :P

Jätteroligt inlägg, va? ;D

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0