Sjukhus

Jag är glad att jag är jag!
Att jag är så stark som jag är,
att jag är tålig.

Var på en av dem värsta undersökningarna
jag har gjort i mitt liv, idag!
Kan säga att jag var panikslagen..
Det gjorde ont, jag grät & spydde.
Jag sa till dem att jag inte ville ha lugnande,
men dem gav mig halva dosen iaf och jag önskar
i efterhand att jag sagt ja till hela, bara för att slippa
vara så medveten under den stunden.. Fast ändå inte.
Som sagt, jag är glad att jag är jag. Att jag är så stark & envis.


Nu har jag gjort det här, jag hoppas att jag slipper göra det igen!
Jag har ont & är trött, trots att jag sovit en stund.
Imorgon hoppas jag att det är mycket bättre, så att jag kan gå till butiken.

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0