Tröttelitrött

Lång dag för mig idag..
Det var längesen sist, och samtidigt
som det var skönt så var det jobbigt.
Knäet pallar inte riktigt, och pallet
- det ska vi inte tala om ;D

Kom hem för en timme sen ungefär, la
mig på soffan en stund, tills jag kom på
att brödet jag slängde igår varit helt mögligt
och att om jag ville ha nåt att äta ikväll så
kanske jag ska gå och handla. Sagt eller gjort.
Shit, glömde ju att köpa en fin ros, som mami
sa till mig igår att göra. (imorgon..!)

Att bero på henne;
Fan vad jag är glad att jag har min mamma!
Allvarligt, jag gråter faktiskt, när jag tänker på
hur lyckligt lottad jag är, som har henne.
Och nej, det är inte mesigt någonstans. Min mamma
är det som får mig att vilja kämpa på när det känns som värst.
Hon är fantastisk! Stark, Vänlig, Flummig, Jordnära, Klok..
Omg, I could go on forever!
Mamma, Jag älskar dig !

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0