= Vändning ! =)

Idag har jag varit på Nässjö Rehab för första gången.
Hoppas på att sjukgymnasten där kan hjälpa mig med
min nacke & bröstrygg nu.. Han sa att det kommer bli tufft
för mig, en uppförsbacke..men i slutändan så kanske det hjälper,
och då får det vara värt lite smärta. ;)
Var på massage i tisdags och mina muskler är verkligen inte i bra
skick, sällan jag har haft så ont, haha! =) Så jag vet ju vad jag har
att vänta mig nu, plus lite till :P

----

Tror jag har kommit på en del av anledningen
till mitt deppiga humör de senaste två dagarna..

- Mörkret, kylan.. Det har ju knappt ens varit sommar här..
- Pms.. Aldrig roligt. :P
- Förkylning, känner det mer och mer att det är på gång.
(vilket jag absolut inte har tid med egentligen nu..)

Plus att jag tänker för mycket på vissa saker..
Undrar om jag gjort rätt val.
Och det kan egentligen bara tiden utvisa..

Det är skönt, när man får lite klarhet i vad det kan handla om
- det är så mycket lättare att hantera och få upp humöret då. =)

----

En kopp te på balkongen, under den stjärnklara himlen - nice.
Tre nya avsnitt av finfina tv-serier också.. det blir nog att sätta
datorn vid sängen och mysa ner sig.
Har knappt sovit en blund inatt, somnade dock på soffan en stund
förut.. inatt hoppas jag få sömn!  =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0