B-s

Gladast på jorden - det är jag!
Varför? Joo.. Var på vårdcentralen idag
och hämtade en blodtrycksmätare.
En stor dosa får jag ha hängande runt halsen, med en lång sladd som går till pumpgrejen på armen.. Klumpigt!

Den mäter var tjugonde minut o då ska man hålla stilla för annars står det error och så mäter den några minuter senare istället.. Konstant avdomningskänsla!

Så, nä jag skojade mest om att jag är gladast på jorden ;)

Slö dag som faaan!
Har varit hos hjärtats pappa & sambo på fika ikväll, då hans pappa fyller år.
Väldigt trevligt hade vi, minsann :)

Nu har vi nyss vart ute med Zenta, hjärtat ligger i sängen och läser Harry Potter och jag uppdaterar här.
Zenta ligger i hallen, Zac i sängen och Zeke sitter i köket och gnäller.
Sociala klubben, javisst ;)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0