Besök !

Humöret igår kväll gick åt rätt håll ganska fort,
det är så jädra skönt o veta hur man ska ta sig
igenom det när det dippar.
Prata med den som står närmast hjärtat.
(även om det kan bli tjatigt)

Idag sov jag länge. Segade mig och fick sen skynda
mig till Borås för att hämta upp Nanna från bussen.
Förbi Bollebygd och handla lite, sen hem och plocka in
grejjerna och ta ett varv genom lägenheten för att se vad
som behövs göras för att jag ska känna mig "klar" & hemma.

Vi åkte ner till hjärtat när han slutade jobbet & lånade skruvdragare.
Fick med mig några banankartonger av hans saker också. Diska ;D
Sen åkte vi och tvättade bilarna, drog vidare till PMG för o köpa plugg
och sen till Hindås Pizzeria för att få flötmat i magen innan det var dags
att sätta igång här hemma!

En hylla i sovrummet är uppsatt - nu är det bara en bokhylla och fototapeten
som ska in där, plus mattor till isgolvet, sen är det klart !
I köket har vi satt upp 3 tavlor, en hylla och flyttat in lilla akvariet. Där är det
bara nytt golv som ska in nu.

Nu slänger vi oss på soffan & kollar på Titanic - på VHS ! :D Kult är det!
Hjärtat jobbar, så det är bara jag, Nanna & katterna som kryper upp i soffan ikväll.

Hörs under helgen!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0