Curly sue


Ligger under täcket i ett iskallt sovrum..
Jag är nog trött, men har inte ro att somna ännu.
Lyssnar på Takida & tänker på mannen som håller mig uppe på ytan.
Finns inget jag är så tacksam för nu, som att ha honom vid min sida.

Ååh, sköna låtar i min iPod får mig att längta till svettiga klubbar på en bargata i Laganas med härliga människor.
En flaska vatten i handen, dansa slut på kroppen..en kyckling-souvlaki på hemvägen.
Det senaste har det varit så dåligt väder & annan skit här hemma så jag har velat fly till min fina ö..
Jag saknar Zante & vännerna jag träffade där, måste tillbaka snaaart!

Okej.. Dags att ta den dagdrömmen till john blunds värld, brottas med kuddarna och samla energi för morgondagen.
Godnatt !



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0